PROBLEMA - (NE) BĖDA

Atgal

 PROBLEMA – (NE) BĖDA

Socialinis vyksmas

7-12  kl. moksleiviams

Tarpinė stotelė tarp paauglystės ir jau savarankiško gyvenimo – vienas sunkiausių periodų tiek patiems moksleiviams, tiek jų pedagogams. Teatras pasitelkia interaktyvaus teatro metodus tam, kad moksleiviai aktyviai dalyvaudami veiksme, susipažintų su pasaulyje žymia Augusto Boalio „engiamųjų“ teatro metodika, padėsiančia vyksmo dalyviams spręsti jiems aktualias problemas, patirti viešo pasirodymo teikiamas galimybes ir atsakomybę prieš auditoriją, pasitikrinti savo drąsos, savikritiškumo, galimybes, ambicijų pagrįstumą, savivert, reflektuoti savo asmeninius bruožus, simuliuojamoje situacijoje bei įvertinti juos bendrame kontekste.

Edukacijoje naudojamas Augusto Boalio „forumo teatro“ metodas, kurį edukacinio projekto režisierius Vytautas Gasiliūnas išvystė dirbdamas su jaunimu mokyklose ir seminaruose, suteikia šansą moksleiviams suvokti, jog jie gali būti situacijos valdovai bei priimti sprendimus, padėsiančius susitvarkyti su iškilusiomis problemomis. Ši metodika leidžia žiūrovui būti ne tik pasyviu stebėtoju, bet spektaklio kūrėju, lygiavertiškai su aktoriais įsitraukiančiu į diskusijas, vaidybines situacijas vienaip ar kitaip keičiančias tolimesnę vyksmo eigą. Profesionalių aktorių simuliuojamos situacijos padės žiūrovams suprasti, jog jie patys gali spręsti juos supančias problemas bei skatins nelikti abejingais gyvenimo žiūrovais. Interaktyvus situacijų simuliavimas padės moksleiviams įgyti ne teorinių, bet praktinių žinių. Spektaklio metu analizuojamos opiausios nūdienos problemos (jaunimo emigracija, psichologinis ir/ar fizinis smurtas, socialinė nelygybė, rasizmas ir kt.). 

Trukmė: 1 val.

Kaina:  5 Eur

Dalyvių skaičius: 45–55

Aktorių atvykimas į mokyklą organizuojamas, jei grupėje surenkami ne mažiau nei 45 moksleivių.

 

Dalyvių atsiliepimai:

Mokėmės spręsti problemas

Sausio 25 d. Martyno Mažvydo progimnazijos septintokai ir aštuntokai vėl lankėsi Kauno kameriniame teatre. Šį kartą dalyvavome edukacinėje forumo teatro programoje "Problema ne bėda". Vėl likome sužavėti aktorių meistriškumu, betarpišku bendravimu su paaugliais, gebėjimu juos motyvuoti ir sudominti. Mokiniai drauge su aktoriais modeliavo galimas konfliktines situacijas, ieškojo problemų sprendimo kelių, kėlė probleminius klausimus, diskutavo, netgi patys mėgino vaidinti pasirinktus personažus, ieškodami išeičių iš susidariusios padėties. Programa ne tik įdomi, bet ir be galo naudinga. Vieni pagrindinių mūsų mokyklos tikslų - mokinių emocinio intelekto lavinimas, saugumo užtikrinimas, patyčių mažinimas. Ši programa naudinga ne tik siekiant tikslų įgyvendinimo, bet ir kaip lietuvių kalbos pamoka, mokant įvardinti problemą, formuluoti klausimus, viešai kalbėti ir kt.

Esame labai dėkingi Kauno kameriniam teatrui, kuris kiekvieną kartą mus maloniai nustebina programos profesionalumu ir kokybe. Rekomenduojame visiems!   

 Auksė Petruševičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Užsisakykite
Mūsų naujienlaiškį

Ir gaukite informaciją pirmieji!